اللهم انت السلام و منك السلام
و لك السلام و اليك يعود السلام
*********
اوج نفاق آمريكا آنجاست كه هيچكس نمي­تواند در مساله هولوكاست ترديد كند اما بي احترامي به پيامبر آزاد است . شيخ نبيل قاووق از روحانيون لبنان و نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله تاكيد كرد: بي احترامي آمريكا به حبيبِ خداوند، نشانه ديگري بر دشمني آمريكا با اسلام و مسلمانان است.


اللهم انت السلام و منک السلام
و لک السلام و الیک یعود السلام
*********

اوج نفاق آمریکا آنجاست که هیچکس نمی­تواند در مساله هولوکاست تردید کند اما بی احترامی به پیامبر آزاد است. 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل قاووق از روحانیون لبنان و نایب رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: بی احترامی آمریکا به حبیبِ خداوند، نشانه دیگری بر دشمنی آمریکا با اسلام و مسلمانان است.

وی تصریح کرد: که اوج نفاق و دورویی آمریکا درجایی ظاهر می­شود که هیچکس نمی­تواند در مساله هولوکاست تردید کند در حالیکه هنگامی که به بزرگ ترین پیامبر امت ما بی احترامی می­شود کلینتون می­گوید آمریکا نمی­تواند در برابر آزادی بیان کاری انجام دهد.

شیخ قاووق که در دیدار با گروهی از اتحادیه کارگران عرب در بنت جبیل که از جنوب لبنان بازدید می­کردند سخن می گفت اظهار داشت: هر طرح عربی که مساله فلسطین در آن جایگاهی نداشته باشد ابتر و عقیم است و بهار هر انقلاب در جهان عرب که فلسطین در آن جایی نداشته باشد بهاری ناقص است و هیچ انقلابی به طور کامل به اهداف خود نمی­رسد مگر زمانی که فلسطین را در اولویت خود قرار دهد زیرا استمرار اشغال فلسطین استمرار جریحه دار ساختن کرامت عربی است، گویی که تمام امت اسلام در اسارت هستند.

شیخ قاووق از ملت های عرب خواست که مشکل واقعی امت اسلام را درک کنند که همان اشغال فلسطین با پوشش و حمایت و مشارکت امریکا است و اینکه توجه داشته باشند که امروز در آمریکا، اوباما و رامنی مشغول رقابت هستند و بر سر وفاداری و اظهار دوستی با اسراییل علیه عرب مسابقه گذاشته اند.

وی تاکید کرد: در برنامه این دو نفر هیچ جایگاهی برای هم پیمانان و پیروان عرب آنها وجود ندارد.

منبع:پایگاه رادیو دری ایران

**********

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم